Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Wij werken alleen met pakketten omdat deze verzekerd zijn. De verzendkosten voor klanten binnen Nederland zijn €5,95 per pakket. Pakketten naar België zijn 6,95

Voor bestellingen boven de € 100,- rekenen wij GEEN verzendkosten!

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je pakket wordt binnen 1-4 werkdagen na het plaatsen van de bestelling bezorgd indien het item op voorraad is. Sommige artikelen kunnen iets langer duren.

Je ontvangt een e-mail zodra jouw pakket meegegeven wordt aan DHL. In deze mail staat je tracking code waarmee jij jouw pakketje kunt volgen.

Als DHL het pakket niet bij jou of bij je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een PostNL afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot maximaal 4 keer). Let op: een afleveradres kan niet meer veranderd worden zodra de bestelling geplaatst is.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Je kunt je pakketje volgen met de tracking code die je in de mail vindt die je van ons krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Mijn bestelling is nog niet geleverd na 1-4 werkdagen, wat nu?

Het kan zijn dat de levering iets langer duurt. Wanneer het langer dan 5 werkdagen duurt, raden wij je aan om contact op te nemen met ons via klantenservice@basicly.nl

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen voor mijn bestelling?

Na het plaatsen van je bestelling sturen wij je een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail. Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Kom je er niet uit, neem dan even contact met ons op via klantenservice@basicly.nl

Retourneren

Iedere koper heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden, de bestelling te annuleren. Deze zichttermijn gaat in op het moment dat de order geleverd is. Binnen deze termijn mag het product bekeken en beoordeeld worden.

Controleer direct na levering of het product correct en onbeschadigd geleverd is. Mocht dat niet het geval zijn, neem direct contact op via e-mail (klantenservice@basicly.nl).

Gedurende deze termijn mag datgene met het product gedaan worden wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals dat ook in een fysieke winkel gebeurt. Daarbij kan het product uit de verpakking gehaald worden, tenzij de verpakking een verzegeling bevat. De kosten voor de retourzending van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Let op: bij een deel retour krijg je de verzendkosten en eventuele transactiekosten niet vergoed. Voor de verzendtarieven van de retourzending kun je de website van de vervoerder raadplegen: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@basicly.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Zo werkt het herroepingsrecht:

Binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling kun je het product of de producten aanmelden voor retour;

Je kunt de bestelling zonder opgave van reden retourneren*;

Aanmelden voor retour kan via e-mail klantenservice@basicly.nl

Na aanmelding heb je 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren;

Basicly betaalt het totaalbedrag exclusief eventuele verzendkosten terug binnen 14 dagen na aanmelding, mits het product of de producten daadwerkelijk retour zijn.

* Uiteraard stellen we een reden van retour wel op prijs, zodat we onze producten en/of dienstverlening kunnen verbeteren. Mocht je dus geen bezwaar hebben om een reden op te geven, dan is die reden zeer welkom!

Voorwaarden retourneren:

Het product moet binnen 14 kalenderdagen na aanmelding worden teruggestuurd;

Je kunt het product of de producten retourneren wanneer het artikel in de originele staat en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking is.

Teruggaaf van het volledige aankoopbedrag, exclusief verzendkosten;

Verzendkosten van het retourneren liggen bij de koper.

Retouradres

Je bestelling retour zenden? Stuur retourbericht naar klantenservice@basicly.nl.

Retourzendingen kunnen (na bericht!) onder vermelding van het ordernummer, verzonden worden naar het volgende adres:

Eigen Label

Verrijn Stuartweg 11C

1112 AW Diemen

Nederland

Terugbetaling

Na aanmelding van de retour stort Basicly alle betalingen, exclusief eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen 14 dagen terug, mits het product of de producten daadwerkelijk retour zijn, en in goede staat. Kosten voor retourzending zijn voor de koper.

Voorwaarden bij deelretour

Bij bestellingen boven € 100,- is verzending binnen Nederland gratis.

Stuur je een deel van je bestelling retour en is het totaalbedrag dan lager dan het drempelbedrag? Dan brengen we alsnog verzendkosten in rekening. Ook eventuele transactiekosten worden niet vergoed bij een deel retour.